torstai 25. heinäkuuta 2013

Ulkotreenit Vetosalin tapaan

 photo vetotreeni2ndash700_zpsc266b448.jpg Eilen innostuin vihdoinkin lähtemään Laruun asti treenailemaan, ja oli kyllä loistava päätös! Sinne ajattelin suunnata tästä lähtien aina keskiviikkoisin. Tampereellahan mä treenaan Poltesalilla, missä keskitytään enimmäkseen crosstrainingiin ja kesän aikana mulla on ollut kamala ikävä kunnon ohjattuja treenejä. Voishan niitä samoja liikkeitä vääntää kotipihallakin, mutta kummasti se ryhmäpaine saa puristamaan ittestään enemmän irti.

Saaran ja Natan blogeista oon lukenut paljon Vetosalista, joka vaikuttaa hyvinkin samantyyliseltä kun Polte Tampereella. Nyt kesällä Veto järjestää ilmaisia ulkotreenejä ihan kaikille innokkaille Larun uimarannalla aina keskiviikkoisin, ja oon tässä muutaman viikon kypsytellyt ajatusta, josko vaivautuisin seikkailemaan sinne asti täältä pohjoisemmasta Helsingistä. Eilen sen sitten tein ja treenit oli ihan loistavat. Ohjaajilla oli mukana kahvakuulia ja kuminauhoja (kuminauhajuoksu EI oo mun laji!) ja muuten käytettiin sitten rannalta löytyviä kiviä painoina. Liikkeet oli kaikki sopivan yksinkertaisia, mutta tehokkaita. Tunnin lopussa olin kyllä ihan hiestä märkä.
 photo vetotreenindash700_zpsd8120c51.jpgTunnin lopussa jäätiin vielä vähän poseeraamaan yhteiskuviin - violetti on selkeesti kauden trendiväri treenikamoissa :D (kuva Saaran blogista)

Hehee, pakko myöntää, että etukäteen vähän jänskätti mennä yksin ekaa kertaa treenailemaan, mutta sieltähän löytyi juttuseuraa vaikka millä mitalla. Ensinnäkin törmäsin vanhaan kielimatkakaveriini ja olihan siellä noita ruudun takaa tuttuja bloggareitakin vaikka millä mitalla - Steffi, Saara ja Nata, kaikki huipputyyppejä! Hauskaa tavata livenä kaikkia treenimuikkeleita, joiden blogeista yritän säännöllisesti imeä motivaatiota omaankin touhuun. Saaraan olin kyllä törmännyt muutamaan otteeseen jo aijemmin keväällä, missäs muualla kuin Poltteella, joten uskalsin mennä juttelemaan :D Kiitos tytöt treeniseurasta, ens keskiviikkona uudestaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti